Blogia
villaza

MEU NENO!!!!!!!!!

MEU NENO!!!!!!!!!

 

Holaaa....

 

bueno pois xa tiña moitas ganiñas d dedicarye algo a ste neno.

Decirxe k moitisimas gracias x todo,x escoitarm x falar cnmig,x axudarm en todo o k podias,k nunca

olvidarei as festas d villaza xk cuand stuben mal stubexes cnmig e intentaxes facerm rir pa k deixara d xorar

son tantas cousas....resumind:k eres un rapaz dpm,k te kero moitisimo,k siempre vou star cntig po k necesites

k si tes algun problema sabes k mo podes decir k xe vou axudar...

bueno peke,pois eso k te kero un monton ok??

bsñs wapisimo

 

1 comentario

ivan -

joder pitu gracias
ostia....estou en villaza.blogia.com non me esperaba que ivas a por a alguien de albarellos
bueno que o que fixen,que sepas que non me arrepintode nadda que por ti faria moito mais o que tu me pidas de verdad

siempre que sea para axudarche
bueno pois gracias e nada que me paso bks